Monday, August 24, 2009

SALAM RAMADHAN

Salam semua..

Bermula 22hb Ogos 2009 kita sebagai umat islam telah menjalani ibadah puasa. Alhamdulilla kita masih bernafas di bumi Allah ini & di kurniakan kekuatan utk menjalani ibadah tersebut.


Semperna bulan Ramadhan yang mulia ni..aku rasa masih belum terlambat untuk aku memeohon maaf kepada semua. Biasalah kita sebagai manusia biasa, banyak melakukan kesilapan..tak kiralah secara jelas mahupun sebaliknya. Kadang - kadang kita tak sedar ape yang kita cakap tu menyinggung perasaan orang, udah orang yang mendengar tu terasa..( akulah yang selalu buat orang terasa...hihi!! )

Aku tau mulut aku ni kadang - kadang lasernye boleh tahan juga & lagi satu tahap kemarahan aku..bak kata family aku..."sikit - sikit nak marah" emmmm tulah kelemahan aku. Aku juga harap pada bulan Ramadhan ni, aku dapat mengawalnye! Sabar Dilla..Sabar..!


Okeylah... SELAMAT BERPUASA =)

No comments:

Post a Comment