Thursday, April 2, 2009

FEEL GUILTY


I'M SO SORRY MY DEAR

Tiada ape yg dapat aku katakan hanyalah SORRY!! Hari ahad lepas b'samaan 4hb April 2009, Hafiz dengan tidak sengaja ternampak gambar aku dgn orang lain..walaupun gambar 2 dah lama diambil iaitu pada tahun 2007. Tapi kesannye amat terasa ke atas hubungan kami!! Aku x perasan gambar 2 ada lagi kat dalam pendrive aku. Masalahnye sekarang ni..lagi 2 bulan aku nak kawin.

Disebabkan gambar tersebut..aku telah menceritakan segala2nya dkt Hafiz. Aku dah x boleh nak berahsia lagi dgn dia, bukan niat aku nak tipu dia. Tapi aku x nak dia sakit hati di atas perbuatan aku!!biarlah dia dgr dari mulut aku sendiri daripada mulut org lain.

Sekarang aku rasa menyesal sgt2..aku tak tau nak buat mcmn??setiap detik aku berasa bersalah...ia aku mmg bersalah!!! Walaupun Hafiz memaafkan aku..tp aku still x sedap hati. Tiap malam aku susah nak lelapkan mata sbb memikirkan perasaan sedih Hafiz.

Ape yg harus aku lakukan srkg ni?? Aku mesti cari jalan untuk membuktikan kepada dia yg aku sekarang tidak mcm dulu lagi! Cinta ku hanya untuk insan yg bernama HAFIZ sahaja!.

Sayang..sy janji, sy akan jadi yg terbaik utk awak.

No comments:

Post a Comment